Aller au contenu
Esprit Roue

Messages recommandés

我们来自中国工厂,有多年的精密零件,加工经验,如果您有金属零件和零件的机械设计,铸造零件,机加工金属零件等,如果你请告诉我,我的电子邮件地址是:@顶engnieer06 -rp.cn,

非常感谢你

Amlie Li

Amlie-Li.thumb.JPG.c3c43a4722f972c7c8d6b8021b0cf0f3.JPG

Bon, la présentation est plus claire que la précédente, ce n'est pas un simple particulier mais carrément une/des usine(s), chinoise(s) mais ça on l'avait (un peu) deviné.

Le mail est assez dissuasif avec son premier caractère exotique, mais peut-être que Google arrive à s'en débrouiller...

Ils sont courageux ces types, ils ratissent large au niveau planétaire, ils méritent notre respect, mais là, je suppute le flop car je ne vois pas bien ce qu'on pourrait leur donner à faire... Mais ce qui est très surprenant, c'est la diffusion du texte original en chinois, n'importe quel technico-commercial sait que le langage international est l'anglais... pour l'instant ? 

Pour info, Amli Li n'a rien tenté du côté du forum anglais.

Modifié par Techos78

Oula la si si moi ça m’intéresse!! J'ai 3 pièces à prototyper, je suis pas contre une cotation.... :lunettes1:

Les titres sont plutôt corrects par contre, bizarre qu'elle n'ai pas traduit le reste.  Peur de se tromper?

Modifié par sonkenn
  • +1 2

Il y a 9 heures, FabS a dit :

Bah c’est du chinois 😇

ça j'avais saisie merci ;) C'est juste que je ne comprend pas en quoi son arrivée par ici est pertinente :zarb:

Le 2019/1/11 à PM5点29分, Techos78 a dit :

天使爱美丽,Li.thumb.JPG.c3c43a4722f972c7c8d6b8021b0cf0f3.JPG

嗯,演示文稿比前一个更清晰,它不是一个简单的特别但是彻头彻尾的工厂,中文(s)但是我们(有点)猜到了。

这封邮件具有第一个充满异国情调的特色,因此很有吸引力,但也许谷歌设法通过......

他们是勇敢的这些家伙,他们在全球范围内耙得很宽,他们值得我们尊重,但在这里我猜翻牌是因为我看不出我们能给他们做什么......但是非常令人惊讶的是,它是原文的中文传播,任何技术商业都知道国际语言是英语......目前? 

仅供参考,Amli Li没有尝试过英语论坛的任何内容。

Hi Sir, Thank you very much for your suggestion, I will try to communicate in English,

the forum is all French, so I tried the translation software, but the effect is very bad.

image.png.6f512493f4e0604db5cd47672fd3fcff.png

il y a 14 minutes, Amlie Li a dit :

I will try to communicate in English,

Great ! We can try to do the same thing :)  First, a little question : are you man or woman ?

it seems that we have some people on this forum who want to consult you .

just for an example, are you able to machine a pedal almost like that?

Pédale-longue2.JPG

All is possible, top fully smooth (to stick grip), aluminum piece 28 cm length, possibility to avoid the very long hole for the axis...

Sorry, i am testing you , don't worry, you may just answer "Yes we can"  or not... Be sure, that's not a joke, I am serious.  Thanks.

Il y a 23 heures, Techos78 a dit :

Great ! We can try to do the same thing :)  First, a little question : are you man or woman ?

it seems that we have some people on this forum who want to consult you .

just for an example, are you able to machine a pedal almost like that?

Pédale-longue2.JPG

All is possible, top fully smooth (to stick grip), aluminum piece 28 cm length, possibility to avoid the very long hole for the axis...

Sorry, i am testing you , don't worry, you may just answer "Yes we can"  or not... Be sure, that's not a joke, I am serious.  Thanks.

Hi Sir,I'm a woman, I'm very happy to communicate with you, about the pedal, yes, we can process it, it's very simple for us,

let me share some pictures of our company previously processed products. maybe I can do a  lot for you and this platform partner.

Thanks

1547529833(1).jpg

1547530404(3).jpg

企业微信截图_153744063422.png

1547530085(1).jpg

Perfect, we can see the great know-how of your factories, the technical and financial consultations can be transmitted directly to your email address. ( Not by me for now... but... ).

One detail: I am a simple user of this forum, I will ask a manager if it is possible to put your proposal in a suitable place not to lose it, because there are hundreds of users who appear successively, it would be better to move all this in a professional section of the forum.

@0rsa : Voilà un artisan prototypiste a priori sérieux, ça peut être intéressant de ne pas perdre sa trace... Qu'en penses-tu ?
Peut-être dans \\Accueil\Les pros de la roue\Les distributeurs / revendeurs.

Le 17/01/2019 à 22:21, Techos78 a dit :

Perfect, we can see the great know-how of your factories, the technical and financial consultations can be transmitted directly to your email address. ( Not by me for now... but... ).

One detail: I am a simple user of this forum, I will ask a manager if it is possible to put your proposal in a suitable place not to lose it, because there are hundreds of users who appear successively, it would be better to move all this in a professional section of the forum.

@0rsa : Voilà un artisan prototypiste a priori sérieux, ça peut être intéressant de ne pas perdre sa trace... Qu'en penses-tu ?
Peut-être dans \\Accueil\Les pros de la roue\Les distributeurs / revendeurs.

10

Hi Sir, Thank you very much for your help, I really appreciate it, I think it's appropriate for my post to be moved to this professional section of the forum.if you have any parts need process, please feel free to contact me, my email address is [email protected],Thanks 

Amlie